До дня здоров'я (ЦДБ)

7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я.
Вперше святкування Всесвітнього дня здоров'я відбулося в 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань.
Здоровий спосіб життя сьогодні – це вимога часу. Бути здоровим – це актуально, модно і престижно.
Напередодні дня здоровя Тячівською районною бібліотекою для дітей  проведено інформаційний мікс «Головне - здоровим бути - це потрібно всім збагнути». Метою цього заходу було, як берегти та зміцнювати своє здоров’я, а також популяризація спорту. Також діти мали змогу ознайомилися з цікавими книжками, які допоможуть їм краще дбати про своє здоров’я. Діти зачитували прислів'я про здоровий спосіб життя та приліплювали їх на рамку, виконували основні вправи ранкової зарядки. А також активісти бібліотеки стали учасниками вуличної акції, де роздавали перехожим листівочки з висловамии про здоров'я.