15 травня - Міжнародний день сім'ї

 Сім'я — дуже важлива частина нашого життя. Тому не дивно, що їй присвячено відразу кілька свят у році. День сім'ї в Україні часто святкують двічі: в травні (міжнародне свято) і в середині літа — в липні. У понеділок, 15 травня, в Україні та у світі відзначають Міжнародний день сім'ї, який затвердила Рада ООН у 1994 році.

Моя сім’я – це моя опора. Моя сім’я – це моя фортеця! Усе найкраще, що є на землі, починається з родини. Сім’я — джерело любові, добра, поваги, взаємодопомоги та збереження кращих традицій чи взаємин. Сім’я – це найголовніше, що є в кожного з нас. 

В Тячівській бібліотеці-філії для дітей було проведено читацьке інтерв'ю, де діти коротко розповіли про свої сім'ї, про родинні захоплення і визначили, що своя сім'я - найкраща. Кожна сім'я - найкраща!

В дитячій бібліотеці діє виставка літератури, де можна знайти цікаві історії про родини