Пухнастий привіт!

Мене звати Кіт Інжир і понад усе я люблю книжечки.
Бібліотеки — моє місце сили, бо розум — це сила.
Неймовірно ціную працю бібліотекарів. Тож хочу зробити вам приємність цими сірими листопадовими днями й поділитися набором моїх постерів про читання та книжечки.
Ви можете сміливо завантажувати їх за посиланням та друкувати, аби прикрасити стіни, вікна й полиці ваших бібліотек.

Сподіваюсь, вони стануть яскравим доповненням вашого місця сили, як жовтогаряче листя прикрашає осінь. Вірю, що ви використовуватимете мій подарунок доброчесно та лише з некомерційною метою.
ЗАВАНТАЖИТИ ПОСТЕРИ ДЛЯ ДРУКУ
Запрошую також до мене в друзі у Фейсбуці та Інстаграмі. Там буде багато любові та картинок з котиками та книжечками.
Діліться світлинами з плакатами зі своїх бібліотек, позначайте мене — буду тішитися та муркотіти.